Tenjho Tenge

desene animate tenge 2011 Am decis sa pun acest anime din cauza ca mi-a placut modul in care se lupa personajele.. e despre scoala , fete sexy si multe batai si despre iubire si !!!!.. dar nu cred ca am prins corect ideea acestui anime:))) oricum e vechiut de asta cred ce e destul de bun are o grafica asemeni serialului de desene animate anime yu yu hakusho ! eu o sa-l urmaresc ! si il pun si aici pe blog in caz ca vrei sa te uiti si u ! pe masura ce ma uit chiar imi place tare ! are multe momente funny si sexy !

Tenjho Tenge episodul 1

partea 2 din tenjho episodul 1 Tenjho Tenge Ep 1-2 Shinji rarenai !! = incredibil ! woooowwww tipa aia mica se transforma intr-o foarte sexy luptatoare !!! chiar merita vazut acest anime !!!!!!! Tenjho Tenge Ep 1-3 ... e cel mai tare anime pe care l-am vazut in ultima vreme !!! episodul 2 episodul 3 episodul 4 episodul 5 episodul 6 episodul 7 epispodul 8 epispdul 9 episodul 10 episodul 11 episodul 12 episodul 13 episodul 14 episodul 15 episodul 16 tenjo episodul 17 episodul 18 episodul 19 episodul 20 episodul 21 episodul 22 episodul 23 episodul 24 episodul 25 ova Tenjou Tenge Episode 25 (OVA-1) Tenjou Tenge Episode 26 (OVA-2) final !!! maxim

Comentarii