poza curaj cainele

Astazi deoarece  pc-ul meu merge extrem de greu am decis sa-mi reinstalez sistemul de operare si pentru aceasta aveam nevoie sa mut unele fisiere din hard drive , dar  mi-a venit ideea ce a incepe sa folosesc cloud computing-ul  , si am cautat  online si  am gasit aplicatii  gratis de cloud computing  cea pe care o folosesc se numeste cloudme.com si m-am gandit sa ma mut total online . 
Apropo de poza de mai jos este facut-a online prin intermediul aplicatiei  http://www.sumopaint.com este foarte tare aplicatia si recomand folosirea ei si upgradarea spre pro  , deoarece poate face  foarte multe chestii pe care momentam le fac doar aplicatii gen photoshop care sunt extrem de mari , dar si binenetels mult mai performante dar estimez ca in 2-3 ani aplicatiile cloud c online vor fi  extrem de  performante si vor fi extrem de folosite !

Comentarii