arte-martiale-in-desene-animate

Ceea ce m-a atras pe mine de mic la desenele animate au fost artele martiale ! Toti eroii mei preferati aveau anumite stiluri de lupta! Mi-au placut samuraii , shaolinii , ninja-laii :))) si toate stilurile de lupta de genul acesta ! Mi-a placut disciplina mentala de care trebuie sa dai dovada in parctica de arte martiale ! Uita-ti mai jos niste videoclipuri despre chestii care sunt aproape la fel de spectaculoase ca cele facute de eroi mei preferati din anumite seriale de anime-uri sau de alte desene animate ! Ce ati vazut mai sus mie mi s-a parut mai mult sa u mai putin incredibil dar totul este posibil !!! uita-ti si de ce!! ne folosim doar aproximatix 10 % din capacitatea totala a creierului si cred ca 10 % e cam prea mult spus !!!! ai fi crezut ca e posibil ?

Comentarii