Naruto anime vplay

Acum  intr-o seara  urmaream pe Animax TV  Naruto ! Si  cum am uitam eu  la super serialul anime  naruto   , ( de fapt doar la un episod) a vazut si colegul meu  de camera , si  a fost si el atras de  acest anime  ( care oricum  mi se pare genial) si a inceput sa se uite pe Vplay  la  toate episoadele din naruto si  se uita  foarte  intens :)))  s-a uitat  pana  pe la 4 dimineata :))) si  de atunci  au trecut vreo 2 zile si  se uita in continuu  si eu alaturi de el :))) aman2  dependenti de naruto :))... nu stiu  in se serie sau episod dar off  de ce  e Sasuke atat de  crud :-s  .....
Oricum abia astept cand    o sa-si scoata  naruto  toate cele  9 cozi ! :XKyubii :X
Deci cel mai bun  loc de urmarit anime este VPLAY.ro... oricum toate personajele din naruto sunt super  toti au chestii , trestii  si fac chestii din trestii :))
M-am gandit ca  poate multi nu aveti  inca un cont de VPLAY.ro asa ca  am creeat  un cont speicla pe care  il pot folosi toti fanii DESENE DAJ !

Deci intrati pe vplay.ro si va conectati cu  urmatoarele date !
Utilizator/username: desenedaj
Parola/password: alegriadaj
HAVE FUN  ANIME LOVERS !! 

Comentarii